SLUT

bara för att nu alla klagar på att jag aldrig bloggar så tänker jag sluta med den här bloggen ett tag
vila upp mig helt enkelt och få ny energi till att skriva allt som händer i mitt liv,..
så under tiden så finns jag på www.soooooooooofie.bilddagboken.se

xD

änka och pensionär.
HAHA

JAHAPP.

jag har inte bloggat på jäättelänge, och nicole hade uppmärksammat det, och skickat en hotfull kommentar,
så jag kännde att jag nog var tvungen att skriva ett inlägg, så att hon kan vara glad några veckor frammåt iallafall :)

så vad har jag gjort sen sist ?
en hel del antagligen.

men igår var det ngn sorts cykelutflykt för vår skola, men eftersom vi vann förra året, fick vi sitta still och äta godis ist :) det enda vi behövde göra var att lyssna på när ivan såg till att alla gjorde som de skulle xD
haha jag hade skit kul, även att vi satt utanför sängjätten i regnet och frös. :)
och även att jag fick en macka på mig, som var tillgänglad julia, OCH att ivan o anglica försökta kludda ner mig med bläckpennor xD :)