WTAI, Göteborg

fick precis reda på hur mycket min balklänning kommer att kosta, och ja den kommer bli dyr (men vilken balklänning är inte liksom?) men betydligt, betydligt, billigare än vad jag hade trott. så det känns riktigt bra faktiskt. Och det var allt jag ville säga för tillfället.

eller njaa, COLDPLAY kommet till WTAI (where the action is) i Göteborg i sommar, och självfallet kommer vi att vara där! En skööön roadtrip ner, och en underbar Göteborgskväll tillsammans med Coldplay. Underbara coldplay.
Från den underbara augustikvällen på Stockholm stadion. Underbara, felfria kväll.

E&S

Ja här kommer en bild ifrån fredagskvällen/natten. Hemskt osmickrande, men ändå ganska söt. Eller inte!
långt hår har jag förresten fått. hah.

Söndag.

Igår var det meningen att jag skulle gå ut, hade köpt förköpsbiljett och allt, men när det väl kom till kritan så var jag så galet jävla otaggad att jag inte gick, och inte fick min biljett såld. Synd. Men det var värt det. En hemmakväll med Elias, med godis mys och film var värd dem pengarna. 

Igår var det även hockeymatch, och dem vann mot serieledarna, bra gjort! Sen att Elias fick en blåtira, ett jack över ögat och skrubbsår på armbågen är en annan historia. Lite synd var det allt om han. Men duktiga var dem!  Sen tycker jag synd om motståndarnas målvakt som typ dog, eller okej hans ben eller något korsband eller något gick av.... men det såg ut som om han dog. Så ja, jäkligt synd om han var det!

Så var jag införbi stallet en sväng och klappade lite på min tjockishäst, och sen så fick hon några äpplen, så att hon kan bli ännu tjockare! :)

Idag blir det hockeymatch, och jag har fått med mig både Frida och Nicole, yeeey på det! Och efter det så ska jag till stallet, och förhoppningsvis rida. (om jag får in tjockisen från hagen, vilket inte är någon garanti..).

men nu ska jag hoppa in i duschen, och packa ihop mina ridkläder.
Jag skulle vilja ta med mig kameran till ishallen idag. men jag tror inte att jag vågar, det är en viss nr 16 som inte kommer gilla det. så jag får hoppa det för den här gången...

Värd kväll!

Galet bra kväll igår! Verkligen!
Vi började hos Alex med en massa glada och fina vänner, sedan ner till Hamnplan där vi hittade ännu fler och ännu gladare vänner. Att vi fick åka bil ner, och att jag fick åka taxi hem gjorde kvällen ännu mera värd. Jag menar, gå hem i typ hur många minusgrader som helst är ju ingen höjdare. 

Och nu är jag jäkligt nyfiken på bilderna i karros mobil. Jag har nämligen ett svagt minne utav att det blixtrade från den... hmm, kan inte vara några höjdarbilder...

Då får ni den här bilden sålänge. Från sista treafesten innan jul. Askalas!

USCH!

Här sitter man i datorsalen i skolan. Och försöker skriva världens maffigaste labbrapport i mikrobiologi. Och det suger verkligen. Jag har suttit framför datorn i typ en timme utan att veta i vilken ände jag ska börja med. Och det är så mycket att jag kommer glömma bort att ta med hälften som jag har tänkt. (usch, bara en massa pluggsnack, ursäkta för det). Men men. suger gör det i alla fall. Så nu är det väl bara att stoppa ner näsan i böckerna igen och försöka göra något vettigt av det. Typ hur lång tid som helst lär det ju ta i alla fall. SÄMST!

Studentklänning - check!

Nu har den ramlat ner i brevlådan. Min studentklänning. (Om jag inte hinner ändra mig 1000 gånger på de här 134 dagarna... haha) Men iallafall, den är inte vit, lite vill man ju sticka ut. Istället är den ljusrosa. Och väldigt fin. Men man får nog inte böja sig ner med den, inte med raka ben iallafall... haha! Dessutom har jag kommit fram till att jag nog kommer se mycket brunare ut med ljusrosa på mig. YEEY på den.

Och om någon mot förmodan skulle vara intresserad, så är den här:
Halston Dress SEK 349, Three Little Words - NELLY.COM
MEN! den är mycket mera ljusrosa. På den här bilden ser den ju lite ut som om den är benvit. Men icke! Fin är den iallafall.

ÄLSKADE UNDERBARA FRANCES

Nu har vi snart hållit ihop i 5 år. 5 år av glädje sorg och en vänskap har byggts upp. Även om hon hatar mig ibland, och jag hatar henne ibland. Så är hon den finaste son finns. Och nu ligger det en tung klump i magen och ett stort hål i hjärtat. Fyyyyy. Fina Frances.
så avslutar jag med en klockren bild. Älskade häst. Tänk att jag sprang runt i skogen efter henne bara för att få lite bilder...
Jag kommer sakna henne något enormt!

oj.

här har man inte vart på länge. ursäkta för det. meeen, nu är jag här igen. Iallafall för idag. Sen får vi se, har liksom inte haft lust.



men det har hänt lite sen sist. och jag orkar verkligen inte berätta allt. därför tänkte jag bara säga att såhär hade jag tänkt att se ut på studentbalen. fast ljusgul klänning, och blont hår. typ.
alltså, klänningen på den första och håret på den andra, för er som inte fattade.

och det får nog bli allt för idag. har fortfarande ingen motivation för det här. men det kommer väl sen när plugget sätter igång lite mera, som en tillflykt in i datorvärden. typ?