jobb

om ni undrar vart jag har tagit vägen på sistone så jobbar jag. massor och hela tiden. så på kvällarna är jag heeelt slut. och ja, jag jobbar på två jobb nu. resten av den här veckan jobbar jag i skola på förmiddagen/dagen och på posten på eftermiddagen/kvällen. och nu är jag trööööööööööött. återkommer när jag inte behöver glasspinnar för att hålla upp ögonlocken. i morgon ska jag ta hand om åtta små fyror hela dagen, och det kommer bara vara vi i hela jävla byggnaden. eh, hjälp! men de är snälla, så det ska nog inte vara någon fara! :)

Bra kväll.

Mycket bra kväll med min favoritkarro, det är allt jag behöver säga.



Tatoo

Jag har blivit så jäkla sugen på en tatuering. Är inne på den HÄR sidan hela tiden nu och typ sitter och dreglar. Det är ju så jäääääääkla snyggt! Men jag och karro har ju snackat om att vi kanske ska göra det samtidigt. Så det kanske faktiskt blir av så smångingom. Jag har ju ett par idéer, men en idé som jag faktiskt är riktigt riktigt sugen på! ;) Men vad det är får ni se om det någonsin blir av!



:)

Ellen skickade över lite bilder på mig och min favoritpojk igår. Här får ni några av dem.


fint.


12 timmar.

Tänkte bara berätta för alla här att jag idag har jobbat i närmare 12 timmar. Jag är jättetrött och tycker synd om mig själv. Därför tänkte jag gå och lägga mig nu, klockan åtta. Det ni!

Dessutom saknar jag min pojkvän, är astaggad på inflyttningsfest, asnervös för onsdag och ångest för att jag bara har schema tills på fredag och sen helt arbetslös. Bara så ni vet liksom.

Så red jag igår första gången på ett par månader. Det var verkligen jätteroligt, och idag har jag träningsvärk lite här och var. woopsi.


fina visby.

Före&Efter

Igår fixade jag och mamma i ordning tobias gamla rum. Så nu blev det faktiskt lite mysigt. Förut såg det ju bara ut som världens tråkigaste rum som absolut ingen hade lust att vara i.

Före:


Efter:


oväder på gång?

Det måste ha sett sjukt kul ut om man hade sett mig nyss. Jag stod i badkaret och hängde halvt ut igenom badrumsfönstret med kameran. Men himlen var faktiskt riktigt häftig nu, oväder inatt möjligen?

Här är några av bilderna som blev. Men de blev inte lika bra som jag hade hoppats på. Jaja.

kortberoende av djur.

Jag har börjat tycka att det är hemskt roligt att ta kort på djur eftersom det är så fruktansvärt svårt!

Därför ska ni få se ett par jag har tagit på sistone. (bara för det blev det tre fågelbilder, men jaja)

En liten fågel.


En färgglad dag i hamnen på Stockholmsveckan.


blomma bredvid picknickfilten


Picknick med min favoritkille.

Idag var jag och Elias på världens mysigaste picknick i Ygne på en liten klippkant. Återigen en bildbomb. (Har liksom tröttnat lite på att skriva långa uppsatser här, därför får kameran hänga med allt oftare och mitt liv får berättas genom bilder.)
en mycket bra dag!

Mythos.

Igår var jag och Elias ute och hälsade på Frances och lilla Mythos. Men guuuud vad han har blivit stor. Söta lilla häst!
Och som vanligt så blir det en liten bildbomb, och kanske inte så liten heller. haha.