En bra dag

En bra dag med Lisa. Eftersom kameran hängde med så får ni den i bilder.
alice fick bada.
'
sedan åkte vi på roadtrip och hittade håriga kossor med horn! :)
sen räckte en av dem ut tungan åt oss, då åkte vi därifrån.
då åkte vi och myste med Amano istället.
han tyckte om min kamera...
Amano blev trött, då åkte vi hem!

live love laugh

jag skrev någon gång förut att jag skulle komma tillbaka efter studenten som typ vilse och arbetslös. Jag är minsann vilse, så in åt i helvete, vet inte någonting, vet inte vad jag vill eller vad jag ska göra. Arbetslös är jag inte, inte för sju veckor framöver iallafall.. och tillbaka är jag nog inte. Det är sommar och jag är glad för det. Så jag tänker försöka ta tillvara på den "sista sommaren med gänget på ön". För lite så är det ju faktiskt.

Men studenten var underbar, sen var jag och tjejerna i göteborg på wtai och lekte runt och det var helt perfekt!

Så nu bjuder jag på en liten bild från idag när ma och pa äntligen fick se min lilla kille ( som för övrigt inte är så liten längre. :))
Dem är fina dem, mina två fina.