Studenten.

Jag kom på att jag inte hade visat några bilder från själva studenten. Så här kommer det ett par stycken.

snälla ta mig tillbaka!








jag kan nog med all säkerhet lova er att det här var den absolut bästa dagen i hela mitt liv!

Mythos.

Jag och lisa var ute vid min lilla fölis idag. (okej, den är inte min, men ändå!). Och tänk vad han hade växt på de här två veckorna som jag inte hade sett han. Så här är lite bilder från dagen.
söööööte
jag och mina två sötisar! <3

tänk om det kunde vara bal en gång till..? :)

Jag vet inte vart jag ska göra av mig själv.

Jag kan inte sitta still och inte göra ingenting, det går inte, det bara kryper i hela kroppen. Snart ska jag till skolan och få mina slutbetyg. yeey. Ikväll är det de sista som ska fixas med vagnen (som för övrigt blir gryyyyyym!!), och i morgon... i morgon då är den dagen här, dagen som vi har väntat på i 12 år. Sjukaste känslan, med sjukt blandade känslor. Just nu när jag skriver det här är jag nästan på väg att börja gråta, om en kvart lär jag studsa runt av glädje. Allt är bara så sjukt. Obeskrivlig känsla.

Så nu lär ni inte höra av från mig på ett par dagar skulle jag tro. För nu är det slutfix, student, fest, fest, fest och tre tusen studentmottagningar. Jag kommer att komma tillbaka som en vilsen arbetslös människa som har hela livet framför fötterna.
Hejpåer!

Studenten, två dagar kvar.

Två dagar kvar. eller ja, egentligen en, för på fredag smäller det. Det är helt sjukt, att det är vår tur, det är vi nu! 

Så nu i två hela dagar har vi hållt på med vagnen och i morgon är det de sista som ska fixas på den. Men jävligt grym är den också, och jag har haft sjukt kul! :)

Nu taggar vi!

kärlek

Sofie&Elias på bal


Mösspåtagning.

Jag slänger bara upp två av fem miljarder bilder.

jag och mina fina!

MÖSSPÅTAGNING!!

Idag är det alltså den efterlängtade mösspåtagningen. En start på studentveckan, och denna dag firar jag med mina allra närmaste. Det kommer bli gryyyyyyymt!!!! Vi taggar just nu i solen hemma hos alex och ska när som helst dra oss ner till almedalen. TAGGAAAAAA!!!!!!!!!