julafton.

idag har vart en låååång dag. med god mat, fina släktingar och fina paket.


nu minsann ska jag ta fina bilder, även på långt håll (okej, kanske bara bilder på långt håll ännu... )

men nu är jag trött och ska hoppa direkt i säng. nu hade det suttit fint med min fina julklapp från Elias. som är på väg. Men den kommer nog inte förrän i början av januari skulle jag tro... men det märker vi väl. Även lite välbehövda pengar har rullat in idag. 

jaja, god jul på er. och godnatt.

taaaaack!

jag har fått en julklapp idag. eller nej det har jag inte. men nästan. jag, tillsammans med min fina pojkvän, beställt min julklapp. Och jag kommer bli så myspysig, och bebis på nytt. ohja. nu måste jag bara vänta i 12 lååååånga dagar (om den kommer som planerat vill säga), innan jag kan vara mysig på heltid!
om ni inte redan har klurat ut det.. så kommer det att dimpa ner en sån här i brevlådan snart.
OnePiece Albannach
den ni. nu är det fritt fram att mobba mig. men jag kommer äga ut er allihopa på att vara mys-pysig!

MGMT

så jävla magiskt. jag är käääääääääääääääär.

STHLM med Lisa, och MGMT!

sådär. den här bilden avslutade allt på ett mycket bra sätt. och bildbomber är alltid bra. nu ska jag bara se hur det går för mina små videoklipp från konserten. men när de är uppladdade, så får ni se dom också. promise.

juste.

det var ju egentligen inte ens det jag skulle skriva. det var inte pga av det förra ap-tråkiga inlägget jag loggade in här. utan för att jag tänkte berätta att jag nog har listat ut vad min superfina pojkvän tänker ge mig i julklapp. haha. även att jag har avrådit honom ifrån det, eftersom jag tycker att det är en för dyr present. Men får jag en sån, så blir jag hemskt glaaad! :)

okej.

jag har vart  borta länge. men det har hänt massor.

i fredags var en av mina bästa kvällar någonsin. MGMT på Berns tillsammans med Lisa är fan svårslaget. så jääääääävla grymt! 



men annars så har jag haft annat för mig, och inte riktigt haft tid med att hänga här på bloggen. jag har faktiskt inte ens laddat in bilderna från sthlm till datorn ännu. Väskan är inte uppackad ännu. men sånt som händer liksom. och inte lär jag hinna med något förrän efter nyår skulle jag tro, för nu är det fullspäckat schema. och bara för att jag inte har något bättre för mig fram tills 21.00 då det är greys, så får ni se dag för dag här under. jag vet att ni är överdrivet intresserade, men det skiter jag i ;)


Tor 9/12 - skola, jobb, plugg
Fre 10/12 - skola, jobb, plugg, hockey
Lör 11/12 - stalltjänst, julshow, hockey, plugg
Sön 12/12 - Elias, bak av pepparkaksborg, lek i snön, myyys.
Mån 13/12 - skola, råplugg hela dagen, och Elias, lucia.
Tis 14/12 - skola, jobba, plugga, rida(förhoppningsvis iallafall....)
Ons 15/12 - oskarshamn hela dagen och studiebesök på kärnkraftverket.
Tor 16/12 - skola, PLUGG inför matten, jobba
Fre 17/12 - skola, matte E prov, plugg (helst bli klar med astronomihemprovet...), jobb
Lör 18/12 - jobb, stallet, elias
Sön 19/12 - jobb, stallet, elias
Mån 20/12 - jobb, italienskaredovisning, skola
Tis 21/12 - skola, treadag, treafest, jobb
Ons 22/12 - julavslutning i skolan, jobb
Tor 23/12 - jobb, klä julgranen och julmysa.
Fre 24/12 - JULAFTON
Lör 25/12 - Wallers x-masparty
Sön 26/12 - bakisdag
Mån 27/12 - Jobb
Tis 28/12 - Jobb
Ons 29/12 - Jobb
Tor 30/12 - Sthlm med NSFJL
Fre 31/12 - NYÅR


okej, ni fattar poängen. och finns jag inte här, så vet ni vart ni har mig. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt, men det ordnar sig väl. och det var nog lite därför jag skrev allt det där. för att det skulle klarna upp sig lite i min lilla hjärna. jaja. det ååååårna si väl.