08-06-19

okej, jag har inte bloggart på evigheter, vilket jag faktiskt är fullt medveten om. men nu har jag sommarlov, orkar inte sitta här o glo hela dagarna, så jag skriver när jag har ork. för nu har jag sommarlov ^^,

jag saknar 91, jag börjar nästan grina av bara tanken..


08-06-10

igår var det alltså bal. var väldigt skeptisk mot den från början, men visade sig vara typ skitkul :), vi var kvar till typ halv tolv, då alla, alla bestämde sig för att gå ner till almedalen. där träffade vi en massa solbergafolk. och jag kände att jag inte alls hade någon ork att skriva några detaljer. skit kul hade jag iallafall, och asont i fötterna ;P
bilder kommer senare, någon gång.


igår på dagen så var det rebusjakt , men eftersom vi typ vann förra året så fick vi sitta. jag julia o ivan satt utanför solbergabadet, och det var typ en av de lättaste så vi fick sluta vid 11, ist för 12.50. ^^, hade allmänt trevligt där, o sen kom vi fram till att vi skulle o bada efterråt, men julia kunde inte, så jag o ivan åker ut till kalkbrottet, dit martin oxå kom efter en liten stund. ivan är mega-badkruka!. men det var fett varmt i vattnet, faktiskt :)

08-06-07

jag känner att jag börjar bli värsta  sentimental, blödig, ja typ något sånt. håller på o börja grina för minsta lilla. typ när min bror tog studenten i torsdags, jag fick kämpa för att hålla tårarna borta. samma sak på hans bal, och sista skoldagen i skolan, när vi städade ut skåp. ja jag kan fortsätta ett bra tag till. jaja. sån är jag, eller har iallafall blivit. ;)

08-06-07

nu har det varit häktiskt ett par dagar, så har inte haft någon tid att skriva något, men skaa väl göra en sammanfattning av de här dagarna . tisdag-onsdag-torsdag var klass 91 på fårö och bara chillade. vi spelade kubb typ 10 ggr om dagen, badade, solade, grillade och hade allmänt trevligt. orkar inte gå in på några detaljer, men fett kul hade jag iallafall, jag tkr verkligen om 91, vill inte lämna..

torsdag så var det studenten, och bror var överlycklig. kan jag förstå det. sen så fick jag hänga med på vagnen från hamnen upp till öster, typ askul. fick en ny bästa kompis där ombord ;), haha.

fredag, bakde till studentmottagningen, såg på film, och gjorde typ ingenting.

och idag är set studentmottagning, mer än så vet jag inte.

None
älskade nittioett <3

08-06-02

egentligen har jag inte alls tid att sitta här, men skriver bara kort dårå.
var iaf på studentbalen igår. måste säga att min bror var fett fin, har abra sett han en endaste gång i skjorta, och nu med kostym och allt, jag tycker om min bror mega mkt!
    sen imorrn bär det av till fårö med älskade nittioett, jag tror att det kommer bli fett kul! :)

image197
jättefina var dom :)