HITT PÅÅ NÅT

jag har verkligen varit sämst på att blogga på sistone, men men.

igår, (gissar jag att det var) så var det en helkomisk dag :D
började med att vi går ner till hemkunskapen, där vi delas in i två grupper, jag hamnar i en grupp med angelica matilde, viktor, mattias, och pygmebarnen som matlde så fint kallade dem.
så då blev det så att vi fick 2h håla. vad gör vi ?
matilde drar in till stan på sin moppe och går till frissan, då var det jag o angelica kvar, vi tar min cykel, cyklar oxå in till stan, eller snarare solberga där vi träffar johanna, nicole, ronja, julia. ursäka om jag glömde ngn ;P
så vi var med dem typ en kvart medans de hade rast, men när de skulle börja sin lektion igen så gick jag o angelica till donken. jag tog en mcflurry & en äppelpaj, angelica en glass & en cheeseburgare :D
 vi försökte få tag i tilde, men det gick inget vidare, så när vi ser henne gå utanför, så springer jag ut o gapar på henne, hon tittar förvirrat upp, sen kommer även hon till donken, där hon får min äppelpaj :P

kommer tillbaka till skolan där vi sen lite senare på dagen har so. jag o julia satt o skrattade hel lektionen åt ngt som jag inte visste vad det var. :D haha aaaaskul :)
sen kommer jag där med min yybersmarta komentar ; friiida! jag tkr du passar i gröna tofsar. xD


efter skolan lekte jag med johanna, vi satt oss ovanpå ett fotbollsmål o pratade n stund :)

image125
   

Kommentarer
Postat av: nicole

UPPDATERA sofie. ärligt du måste skärpa dig. sen det 28 augusti har du inte uppdaterat. det var ju förra månaden:D

2007-09-05 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback