I KNOW THAT WE ARE NOT PERFECT

idag så tog jag ett litet uppehåll från johanna, ( på sisådär 3½ timme :P )
men iaf så gick jag o träffade JULIA KALRSSON ♥
henne har jag inte träffat på jag vet inte huuuuur länge, men för länge sen är det iallafall !
vi träffades utanför ringduvan, där vi fikade, julias tur att bjuda på fika ;)
så där satt vi o fettade oss en stund, tills vi nästan var tvungna att springa till sax & kam,
det cvar nämligen så att julia skulle klippa sig., om någon ville veta:p
jag orkade inte sitta där o glo, så jag gick till H&M.
sen när jag kom tillbaka, så tajmade jag tiden PERFEKT, för julia var precis klar ! :D
 vi gick runt till en massa affärer, och jag som inte skulle köpa ngt alls idag, gick ifrån stan typ 650 kr fattigare.. :(
oj vad jag har saknat dig julia !

image124
Turkiet - 2006, deet var tider det. saknar det enormt.

Kommentarer
Postat av: julia

jag älskar dig värkliiigen gumman<3

2007-08-16 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback