EN KILLE SOM SKRIVIT !?

nu sitter jag här igen, och är allmänt jätteglad :)
VG+, mycket MYCKET nöjd !, SO är inte min starka sida.

idag var man alltså på Apoteket!
det var faktiskt roligare än jag trott, inte för att jag gjort så mycket.
-jag kom dit och fick ett varmt välkomnande.
agneta som min handledare heter visade mig runt,
jag fick en grön ROCK, ett skåp och en egen penna XD
sedan var det bara att sätta igång o jobba,
jag fick hämta mediciner ur de suuuper långa lådorna.
så kommer matilde in traskande o kollar när vi ska äta lunch tillsammans.
  lite senare på dagen så skulle jag rätta till saker i hyllorna så att det skulle se snyggt ut.
då hör man ett garv, o vem ser man då ?, jo Johanna och Julia.
så står johanna och skrattar åt min snyggsnygga rock, och julias mammas foppa-skor.
så står dom och är allmänt trevliga medans jag jobbar vidare,
sedan när de har köpt varsit paket EXTRA drops och julia stått och inte kunnat bestämma sig om hon skulle ha lakrits eller typ skogsbär så bestämmer de sig iallafall för att överge mig..
  sen är det iallafall lunch, 
jag går rakt över öster och in på Åhléns och ser sedan Matilde en bit in på åhléns som står och tokvinkar :D sedan mobbar hon mig för min snyggsnygga rock . :P
sedan följer jag med henne och Sara Houmdi in bakom 'kulisserna' och de hämtar sina saker
och vi går genom värsta laburinterna och kommer tillslut ut,
så går vi in i Solbergas Matsal, (tur att vi inte asatt oss på småbarnens sida XD)
medans vi sitter där inne ser jag nästan alla mina vänner gå förbi, men ingen av dem går in i matsalen :P
(Carro, Johanna, Ronja o Frida)
aja, sedan går vi o jag ringer till carro o säger att jag såg dem, hon bara skrattar.
sedan går jag, Matilde o Sara in på OBS, och vi köper onyttiga saker ;D MUNK.♥
vi har pytte ytte lite kvar av våran lunch, men vi går upp på MQ och Matilde hittade en klänning som
hon skulle prova, o mitt i allt så ringer Angelica till Matilde o säger att hon vill träffa henne,
 så kommer hon och Charlotte upprusande, o alldeles anfådda o så blir det
kramkalas! har ju inte träffat henne på evigheter typ.
sen måste man gå tillbaka till WORK.
när jag kommer tillbaka så fortsätter jag med att rätta till saker i hyllorna,
så hör man ett NYTT garv, o vem är det den här gången ? jo, Carro o Johanna H,
så står de o skrattar åt min snyggsnygga rock o julias mammas foppa skor,
sedan överger de mig också.
så kommer agneta och skrämmer mig o säger att jag ska vara med någon annan tant
i kassan när hon är på lunch, tanten var lite läskig i början ;D
men sedan vär hon askomisk, varje gång någon hade vart o hämtat medicin så började hon
snacka skit om dem, " FYYSATAN vad hon luktade rööök !! BLÄÄÄÄ USCH O FYYY" HAHAH :)
sedan fick jag sitta vid en dator i en timme o svara på en massa 'läkemedelsfrågor'.
o de är ju allt för snälla på det där stället, när de ska fika, så : ta en bulle !!, men du är såå smaal, ta några kakor, men du måste väl ha läsk också !!, cola, fanta, sprite ?  Hahaha,
ser fram emot morgondagen!!!

181451-6      

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du hade en bra dag ifall : )

2007-02-06 @ 19:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback