HELGEN, VECKANS RÄDDNING.

nu är det helg igen, veckorna bara flyger iväg!!,
men der här är ingen helg jag ser fram emot.
ikväll, eller snarare om ungefär en halvtimme så ska jag till
min mammas typ gammelfarmor eller något o äta middag
bara för att mormor och morfar kommit till ön, väldigt onödigt om ni frågar mig.!
imorron kväll så ska man ut till tofta och äta middag för att min farmor fyllde år i onsdags,
räcker det inte att man var där och fikade och blev så sjukt mätt att man nästan rullade hem!?
jag hade faktiskt hellre lekit med julia, som hon klagade idag att jag skulle iväg,
mycket mycket roligare att skratta med julia än att sitta o glo med en massa pansisar XD
nog klagat för idag.

igår var vi på studiebesök med skoltidningen på GA,
okej, ta inte illa upp matilde men din granne var sjuuukt tråkig XD
han snackade i typ 45 min om hur utrikes, inrikes, sprten och TV-tablåerna var uppbyggda,.
sen kollade vi på den gigantiska tidningspressen..,
sen var det studiebesöket över, och vi fick inte ens kolla på bäbisbilderna,.
Jag, Matilde, Frida och Annie väntade på bussen ett tag, och sedan så ser vi bussen åka en bit ifrån oss,
där den INTE ska åka, så vi börjar gapa om att annie gått till fel busshållsplats
frida klagar o säger, snart GÅR jag hem!,
jag vandrar iväg mot en sväng och skulle kika runt hörnet och se om bussen var på gång.
och precis när jag kommit fram dit så kommer bussen!
jag skriker till ocg springer, halft halkande tillbaka, o de andra börjar skrika av glädje,
som sedan utbryter i ett asgarv!
på bussen senare så skriker vi GUL BIL tusen gånger och jag tror att alla andra på bussen trodde att vi var lite smått sjuka i huvudet.
när vi väl kommit av bussen klagade vi alla på att vi hade ont i armen XD

jag och Johanna kom överrens i söndags att vi inte skulle äta godis eller kakor fram till hennes födelsedag. ( onsdag )
men det funkade ju bra, redan i onsdags så åt vi godis, så jag kom fram till att det inte var någon bra idé.
jag fungerar inte så bra utan godis XD


181451-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback