IT'S ENOUGH TO MAKE KINGS AND VAGABONDS

jaa, den här helgen har gått snabbt den med, är man förvånad ? inte alls.

jag har haft en underbar prao-vecka på Apoteket, tro det eller ej.
-Strutsen, min nya idol :D
så när måndagen närmade sig så kände jag inte alls någon lust att komma tillbaka till skolan.
men man är så illa tvungen så jag gick, och jag kom fram till hur trist det har varit
när jag inte har träffat Julia, Matilde och Angelica allehopen tillsammans på en o samma gång!!
så idag har jag haft sjukt kul, ( väldigt mycket skratt som jag inte skrattat ut under den här veckan XD )
och jag har även kommit fram till att; vilket  tråkigt liv man hade haft utan dem!!!
Har verkligen saknat er under den här veckan, fast jag nog egentligen inte direkt har tänkt på det; men det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback