KYRKAN, MAN ÄR ALLTID VÄLKOMMEN, ÄVEN SOM NYBÖRJARE

 japp då var man med frida o matilde i kyrkan idag.
skiit komiskt, men det gick väl ganska fining ändåå :)
o prästen ville typ att de skulle dra med mig flera gånger.
mahaha, as skojj juh.
så ska man antagligen tillbaka dit med dem nästa torsdag igen.
o nu har jag typ fått kyrkvin i skallen, tycker att det luktar det ÖVERALLT. XD

förresten så tycker julia att jag inte har någon teknik :/




när man tänker tillbaka på sommaren, vad får man upp för tankar då?
  • Jag o julia gick ända ifrån skarphäll för att vi hade köpt ett tält.
  • Bada hemma hos julia i hennes morfars och mormors pool, spelade twister, och hade allmänt trevligt.
  • Tältningen med julia olivia och pauline
  • stället på ringmuren med julia som vi tillbringade många timmar vid., tilloch med ått vid.
  • Bada på tofta med julia matilde och angelica
  • bada i träkumlagropen mååånga gånger
  • bada i kalkbrottet med johanna när luftmadrassen ba: PANG så var det ett megahål.
  • Smöjen med matilde och julia.

med jag gjorde säkert mycker mera som jag har tryckt lååångt bak i mitt huvud.., men alltså, som man förstår, så bestog min sommar utav bada och vänner. en alldeles utmärkt sommar,
men det vi vill glömma, har jag nu nästan förträngt helt och hållet. men som tur är höll det inte i sig längre än det gjorde, och nu känns det som om det alldrig har varit bättre, jag tror att vi kom närmare varandra av det där..,

181451-2


Kommentarer
Postat av: agnes

åå, sommar! jag läängtar! vilka mysiga bilder, sähär i vintermörkret,

Postat av: matilde

smöjen, bland det bästa sommarminnet!

2007-02-16 @ 14:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback