SOME BORING INFORMATION

hade allmät trist, så ;

1.vad heter du? Sofie Margareta Johansson ( jag vet margareta är sjukt fult, men man kan väl inte påverka vad föräldrarana döpre en till )
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? vet inte faktist
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Julia eller Amanda
4. vilket stjärntecken är du? Fisk!
5. vilken årgång är du? 92:a
6. vart bor du? Visby
7. har du bott utomlands? nää
8. flyttat antal gånger? NOLL
9. vart skulle du vilja bo? på något varmt ställe
10. vilken skolklass? 81 lätt bäst
11. vad vill du bli när du blir äldre? Polis :) 

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.70 ungefär
2. hur mycket väger du? typ 52 tror jag.
3. hårfärg och frisyr? Blond, oftast platt, men gör allt för att det inte ska vara det.
4. ögonfärg? grå-blå
5. mest nöjd med? hårfärgen tror jag
6. minst nöjd med? näsan :P
7. skostorlek? 38 ungefär
8. glasögon? nää, och glad för det
9. har du några piercingar/tatueringar? nää men skulle vilja.


FAVORITER
1. filmer? Madagaskar med Johanna slår allt !
2.låtar? Can you feel the love tonight - Elton John
3. årstider? SOMMAR
4. mat/dryck? fläskfile med kurrysås/Loka Melon
5. djur? pollegnägg. tror jag men ankungar är sjukt söta :)
6. färg? grå, men med en liten nyans rött i
7. parfym? J.Lo Live Luxe tror jag . eller jag vet inte
8. tv-program? Top Model, OC, House (Ugly Betty när det gick)
9. ämne i skolan? textilslöjd, eller gympa
10. sysselsättning? Sova :)

1. vad använder du just nu för jacka? min bruna gamla vinterjacka
2. vad använder du just nu för skor? vita Converse
3. favoritfärg på kläder? hmm, har nog ingen speciell sådär,
4. favoritmaterial på kläder? pyamasbyxetyg :)
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ett par Fornarina jeans på MQ, men det finns antagligen en massa fint :)
6. favoritaffärer? har ingen speciell
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ungefär 700:-
8. favoritmärke? Det finns ju MASSOR- så varför ska man välja ett ? :)
9. vad har du för byxstorlek? 25'',26'' typ
10. vad har du för tröjstorlek? XS - S

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? emellan. eller det beror ju på vad man jämför med.
2. vilken färg på tapeterna? FUL gul
3. vilka färger går rummet i i övrigt? alla som finns tror jag XD
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen!, ja det säger väl sig självt
5. vad vill du ändra där inne? allt.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Japp
b) video/dvd? japp
c) dator? nää
d) stereo? japp
e) telefon? nää, eller räknas mobil ? :)
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster: skog, träd och en liten lekplats
8. vad gör du oftast i ditt rum? ser på TV och sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? bara jag
10. favoritpryl i rummet? Sängen eller Tv:n

FRÅGOR
1. vad heter din morfar? Stig-Arne
2. var har du i din:
a) jackficka just nu ? pengar
b) skolväska just nu? vaselin, flourtabletter, busskort, pengar, skolböcker och en kortlek
c) handväska eller liknande just nu? jag har min skolväska till det men då byter jag bara ut skolböcker mot min ipod
3. vad är du beroende av? Datorn, och TV:n
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? inget, använder vaselin
6. vad tror du på? mig själv XD
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. vad köpte du senast? semelbullar, grädde och mandelmassa
9. har du nåt husdjur? nää
10. vad bor du i? radhus

GREJER
plånbok: fejk gucci XD
tandborste: en grön och blå med någon varelse från Narnia på ( fick den på en tävling ;D)
smycken: använder inte smycken
solglasögon: prestige
underkläder: kvinliga ?
nagellack: röd, eller genomskinlig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback