THAT THE TWISTING KALEIDOSCOPE.

nu sitter man här igen..
har man inget bättre för sig ? nääe,

jag satt nyss och gjorde om bilder på mig, och kom o tänka på,
att man har ett ganska stort ego, även att man inte direkt tänker på det.
men det är man ju, för man sitte ju här o gör om bilder på sig själv..
  det finns så mycket folk som offrar så mycket av sig själ, av sitt liv,
av att inte tänka på sig själv, och så finns det många som tillbringar
riktigt sjukt mycket av sin tid, av sitt liv av att BARA tänka på sig själv.
- Okej, jag kan inte påstå att jag är en av dem som BARA tänker på sig själv,
och jag kan inte heller påstå att jag BARA tänker på alla andra.
inte för att jag vet vad jag fick ut av det där, men.




ser man underifrån ser man det knappt, o ser man från sidan ser man heller knappt, inte överifrån heller, men frammifrån o baksidan, då jäklar  :)





nej nu får jag nog ta tag i mitt liv och göra något av det, bli lite hälsosammare kanske ?,
inte äta lika mycket godis, bullar, kakor o allt man stoppar i sig,
men nej, jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan sånt XD


181451-6Justeja, det var det där jag pratade om nyss ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt fin bild!

2007-02-12 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback