THAT WE GOT THIS FAR

idag har man väl haft allmänt trevligt, speciellt på spanskan/lunchen!
- Jag, Julia, Matilde och Hannicka gick först till signalen och sen till Rimi.
vi köpte; Semelbullar, grädde och mandelmassa. Nammi!
sedan vandrade vi hem till mig, och började vispa grädde,
göra mandelmassegrejen, och skära iordning semelbullarna!
Julia gör nog världens godaste grädde :)
Matilde är riktigt het på att gröpa ur bullarna XD - mandelmassan är på väg ut ut botten!
Hannicka är bäst på att göra mest ingenting.
men sen när vi hade ätit upp två semlor var så mådde alla illa..,
 Julia vill ha mera saft, och det ordnar jag!, ( Vatten & Karamellfärg )
jag kunde inte hålla mig för garv, så hon fattade vad jag hade gjort.. :P
och då kommer Angelica indundrandes.
så går vi upp på mitt rum en liten stund, böghög XD
sen kommer vi på att vi börjar om 10 min, så vi får rusa iväg,
kommer ändå bara någon liten minut försent.
ni är bäst, tjejer!

sååfie
Kände för att vara smått ego idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsöt bild, stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback