BO KASPERS, SAHARA HOTNIGHTS, THE ARK

igår var man då på kneippbyn o skulle ha lyssnat på bo kaspers, sahara hotnights o the ark.
jag, matilde, hannicka, ivan & klara(matildes lillasyster). synd att julia inte följde med..., men men.
så vi satt utanför på en filt o lyssnade på bo kaspers, fast vi fattade inte riktigt att de var dem:p
sen så hittade vi ett hål i stängslet, så vi går in, och står inne några meter i från scenen :)
jättekul:), haha, papper i öronen XD.
    vi hade lämnat filtarna och sånt där utanför där vi hade suttit., så mitt i natten, i skogen, där det är kolsvart, skulle vi först hitta till båra filtar, sen skulle vi även hitta tillbaka, haha.


image115
image116

Kommentarer
Postat av: ivan

jag är så söt att jag blir tårögd.

Postat av: matilde

Ivan är störd, och jag hade supertrevligt! ;D

2007-08-02 @ 20:08:16
URL: http://nakenchock.webblogg.se
Postat av: angie

vart det inte synd att jag inte var med då? :/

2007-08-02 @ 23:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback