DE HÄRLIGASTE MÄNNISKORNA I VÄRLDSHSTORIEN

haha, nu har jag spenderat två hela dagar i en kafeteria på silikaten,.
jag, julia, frida, nicole, lisa o några till har stått där, o shit vadå sjukt roliga männsikorXD

S: hon måste ha strl 40 för hon är minst!
- vilken hon?
S: hon, den lillaXD

-är det mörk choklad i de dära?
 J: ehm..
N: nää, det är först sockerkakebotten, sen är det sylt sen är det typ sockerkaka sen är det ngn nougat.
hahahaha, as kul. låter ioförsi inte så kul när man återberättar det, men det var helt sjukt :)

F: lisa du förlorar!, 4 mot en-.
L: men det är inte rättvist.
J: egentligen är det 4 mot en halv! XD

F: den där går felfritt
J: nää det är inte säkert, ett hinder kvar!
(den rinver)
S: JAG SAAA JUUH DET !!
J: men det var juh iaf JAG som saa det!, du kanske tänkte det med sa inte det !
:D

och så får man juh inte glömma mitt o nicoles eviga korvkrig XD HAHAHAA

jag tycker om er :D

Kommentarer
Postat av: jeulia

'HAHA DEN RIVER ÄGER ;D <3

2007-07-09 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback