EFTERNAMN?

japp, igårkväll, hos johanna, innan vi skulle sova, så kom vi på att vi skulle säga så många efternamn som möjligt på varje bokstav i alfabetet.! (fråga mig inte hur man får en sån idé, men johannas hjärna?) XD
när vi kom till G;
    J: GRÄÄÄÄVLING!!
    S: vah?, man kan juh inte heta grävling i efternamn!
    J: jooh!, doris o gösta, gösta heter juh grävling i efternamn!
image91

hahaha, jaa det kom inte bara upp ett sjukt efternamn, utan det kom det ena sjukare än det andra,
skrattade så mkt att jag inte kunde andas i långa perioder,.
och när vi väl kommit igenom hela alfabetet, så kommer vi på UFFE KOKSIN, (?)
hahahaha. det var det roligaste iaf, jag höll juh på att ramla ner ifrån sängen :D

Kommentarer
Postat av: johanna

asså jag dog nästan, aj shit va roligt det va :D

2007-07-15 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback