JOHANNA - HARRYPOTTER - GLASS

jag träffade johanna på obs, där vi köpte godis o lite läsk, sen cyklade vi ner till bion,
där vi köpte popcorn, o satte oss i trappen pratade lite till vi fick gå in,
vi tog varsin kudde ( sån som man sitter på ) och placerade oss på våran plats.

johanna hoppar till minst 50 gånger under filmens gång, en gång riktigt rejält, och gömmer huvudet bakom min arm XD haha,. sen ngn gång i slutet av filmen så kommer vi där sammtidigt och typ ashögt; MEN REEEDAN !!!  hahaha:D

efter filmen så tar vi oss ner till hamnen och köper varsin glass, men först så pratar vi med folket som jobbade, för fan vad varmt det var där, tillomed varmare än det brukar, jag trodde jag skulle smälta bort där inne!
vi satt oss utanför en stund och åt upp våran glass, jag tog nutelloglass - youghurt banan - viol

sen gick vi runt på hamnen en stund, o när vi går utanför kallis, så går carola förbi oss!!, johanna;. asså vi springer efter henne o ber om autograf o en kram !!!; haha, men det gjorde vi inte!

vi går upp för alla backar och går hem till johanna där vi sätter igång amarican pie, haha:D kuligt,
men ibland satt johanna o asgarva, och jag fattade verkligen inte vad som var så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback