KLASSTRÄFF? - HAHA

igår vid typ åtta på kvällen så får jag höra att ett par från klassen ska ner på hamnen o äta glass, o de frågar om jag vill följa med, självklart! kommer ner dit, och det skulle tydligen egentligen vara en sorts 'klassträff' haha vi blev 5 st, (+ hannicka som kom lite senare.)
   så när jag, matilde, julia I, tessan o ivan äntligen har fått våra glassar, så går vi bort mot strandpromenaden.
där sätter vi oss ner o pratar, och har allmänt kul :D,
   när solen har gått ner, och det börjar blåsa, och det blir allmänt kallt, så kommer vi på att vi ska gå ut på piren XD haha. så vi går dit och går hela vägen ut till fyren, det tog typ en halvtimme för oss att komma dit , haha.
jag trodde att jag skulle ramla ner i vattnet flera gånger, men jag klarade mig faktiskt :)

image94image95image96
image97image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback