TOFTA

åker ut till tofta vid 10, när jag har parkerat moppen så känner jag hur det börjar göra ont på min arm,
och sen känner jag att det är ngt i min jackärm, och ut kommer en geting!!!
usch, så där står jag o försöker dra ut gadden ur min arm, så kommer julia o matilde körande.

vi går ner till stranden o hittar en grop där vi lägger oss.¨
vi ligger o pratar o solar o lite allt möjligt, men vi badar inte, för fan vad kallt det va,
jag tycker verkligen jätte mycket om att prata med er :)
efter en stund så börjar jag o matilde spela strandtennis, men det gick inte så bra, XD
   julia kommer på att man får gratis sprite zero, så jag o julia går iväg och letar upp dem, så tillbaka kommer vi med 6 burkar :)

när det börjar blåsa, och man ser stora svarta moln över havet så börjar vi gå, så känner vi att det börjar regna, så vi kör hem till matilde och ser på nikelodeon och sjöng singstar,. haha fan vad sämst jag var på de dära
iiiiiiih uuuuuuuuh, HAHAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback