THROUGH FAITH AND LOVE

image35
vad har jag gjort idag ?
jo, jag vaknade hos julia, hade sovit där,
hade allmänt trevligt, kollade OC , det är ett mycket bra program!
julia är en trevlig prick, och det vill jag att alla ska veta ! :)

idag har det vart en allmänt skum dag..
hela dagen, eller hela morronen fram till lunch har det var mysko,
eller om jag går rakt på sak, julia och matilde har vart skummisar.
julia har gått iväg och rignt mest hela tiden,
matilde har gått med, och när jag har sagt, jag kan följa med,
så, NÄÄ INTE DU:, fast kanske lite trevligare, men aja,.
sen har de snackat så kryptiskt,
JK: asså matilde, kan inte du följa med mig och hämta, du vet vad med mig idag på lunchen?
MK: ehh, du menar... ehhm, jaha jo det kan jag,
o jag fattar allmänt ingenting, men men,
sen har vi iaf gympa, vi spelar fotboll, våran klass mot 82
vi är amatörer som har roligt, medan dem tar det på blodigaste allvar, :/
aja, jag gjorde iaf ett mål :)
sen så när vi bytt om , så ska jag cykla hem,
så ropar julia efter mig, att jag ska komma tillbaka
så säger hon att jag ska få min födelsedagspresent!
åhh, Julia du är så gullig att man typ kan dö
jag fick ett shabrak som det är broderat ' Sofie Johansson' på.

jag ÄLSKAR ER

image36


Kommentarer
Postat av: Anonym

varsigioooooood! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback