TILL OÄNDLIGHETEN OCH VIDARE

image38image39

jag är verkligen sämst på att blogga nu för tiden., fast det var ju ioförsi evigheter sen jag satt vid datorn så..

Fredag
träffade johanna och hade allmänt jätteroligt, fick present av henne :), super fina, tack johanna!
 sen gick vi på 'jobbintervju' :P, hoppas det gick bra, för jag behöver verkligen ett jobb nu i sommar.. eller jag behöver inte jobbit i sig, men det är pengarna jag behöver!! :P
umgicks med henne fram till, åtta kanske klockan var, cyklade hem, och på vägen hem så ser jag polisen (!) ( mina cykellysen fungerar inte så det vart lite panik) och jag tvärnitar och får cykla världens omväg för att komma hem utan böter.. när jag kom hem så satt jag mig framför teven ocg kollade på så ska det låta och hjälp.
sen var jag för trött för något mer den kvällen, och gick och la mig.

Lördag
vaknade tidigt av att solen sken, blev ganska irriterad först, men när jag väl vaknat ordentligt,
så blev jag sådär glad, som man blir när det är varmt och solen skiner.
kommer bner, och när jag sitter och äter frukost så säger mamma att det stog i tidningen att det var flera stycken som hade fått böter för att de inte hade cykellysen på, och det var de poliserna som jag såg som hade tatt dem.. (Turen på min sida)
sedan cyklade jag till stallet- kollade lite på tävlingarna, red ut med charlotte, hade jätte trevligt,
sen kom jag tillbaka, och tog en MASSA kort, kollade på tävlingarna, o sprang runt o hjälpte lite folk som var där,
GRATTIS ni alla som fick placering !
sen cyklade jag hem, notera, cyklade hem, mkt ovanligt, brukar åka bil ;)

sen var det meningen att jag och julia skulle sussa, men nehe, jag kunde inte komma till henne och hon kunde inte komma till mig.., typiskt! kmr bli mkt enklare med moppe.! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback