ÄNNU EN DAG I LIVET

idag har varit en helsjuk dag ^^, men på ett bra sätt :D
kl kvart i nio på morgonen så kom angelica hem till mig.
ger oss nästan direkt av till Visborgskyrkan, där Matilde skulle konfirmera sig :)
   jag o angelica kommer fram till kyrkan, o vet inte riktigt vart vi ska gå in,
 så vi följer efter alla tanter o farbröder XD. 
hinner knappt komma fram till dörren förrän Matilde kommer utspingade.
pratar med henne en stund innan vi skyndar oss in så vi får tag i någon plats.
jag tror att jag o angelica byter plats fem ggr innan vi sätter oss på ngt bra ställe :)

sen sitter vi där i nästan två timmar. rätt kul faktiskt! :P

när det väl är klart så fattar vi inte riktigt vart vi ska, men sen ser vi att alla går mot baksidan, så vi antar att det är dit vi ska. o så sant, där står alla. vi tar några kort, sen så ställer vi oss o pratar med matilde ett tag.
   sen så får vi åka med hennes farmor ut till Matilde. där sitter vi ett tag o fryser tills matilde kommer,
o precis när hon kommer så kommer solen oxå!
   då är det supervarmt resten av dagen så man typ döör :P
när vi ätit 'macka-tårta' som matilde kallade det så spelade vi kubb med alla hennes kusiner och hennes systrar.
haha förlorade båda gångerna. jag o matilde funderade på o toppa laget o kasta ut Angelica o Klara XD
hahaha. sen så gick vi o kollade när matilde öppnade alla sina saker.
hon fick en massor av fint, tror att hon blev glad för min, julias o angelicas presenter :)
  
när alla hade gått så lånade jag en bikini av matilde så åkte vi hem till angelica o badade i hennes pool!
31 grader var det visst :D
guu vad ni är sjuka i huvudet ^^,
så där låg vi o frös allehopen i en upplåsbar båt , haha böghög XD
   sen gick vi in o så åt vi macka med PRICKE-korv XD
skönt o prata av sig :)
jag tycker om er!, synd att julia inte kunde komma !

sen åker jag hem, och det FÖRSTA man hör av mamma;
DU HAR FÅTT SOLELD!!!, DU MÅÅÅÅSTE SMÖÖÖRJA IIN DIIG !!!


Matilde Karlsson - Julia Karlsson - Angelica Martell
ni har ngt vääldigt speciell !

Kommentarer
Postat av: matilde

sofie, hur kan det komma sig att du alltid börjar din blogg med 'idag har varit en helsjuk dag ...' haha! du måste ha många helsjuka dagar! :D föressten, haha din mamma är så jäfla kul, hon tillåter verkligen inte dig att få soleld! :)

Postat av: sofie

jag HAR många helsjuka dagar :D

2007-05-28 @ 20:44:33
URL: http://whitelight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback