ÄNNU EN DAG

idag har varit en bra dag! ^^,

började med två vanliga lektioner.
sen så gick vi neråt till gympa-hallen och kollade på sjuornas 'uppskjut'
sen så tog jag o matilde mopparna, och julia o frida hoppade upp bakpå :)
sen körde vi in till stan där matilde skulle lämna tillbaka grejjs o lite så ..
jag o julia skulle köpa varsin McFlurry men kom på att vi hade glömt pengarna i skolan!!
så jag slänger upp julia på moppen, sen kör vi i full fart tillbaka o hämtar pengar,
sen kör vi tillbaka, träffar matilde o frida på Wedins.
   för att vinna lite tid, för vi skulle ju vara tillbaka i skolan vid en viss tid, till lektionerna..,
så jag o julia körde till donken, medans matilde o frida körde tillbaka till skolan.
jag o julia kom på att vi aldrig skulle hinna äta både glass, och hinna tillbaka till skolan o äta mat,
så vi tar två Chicken burger, två McFlurry, och en läsk :)
nog den godaste lunchen på lääänge :)
sen kom vi ju bara 10 min försent XD. vi hade "fastnat i trafiken" :)
det är roligt att umgås med dig jeulia ♥ ♥


efter skolan, så begav jag mig mot solbergaskolan för att träffa frida.
träffade henne , sen så cyklade vi till Idrottenshus, men där pratade vi med en sur-gubbe,
sen var det bara att bege sig hemmåt igen, utan ngt gjort,.. särgubbe !
men vi cyklade till obs, köpte godis, o sen cyklade vi hem till frida,
hon såg på simpson, medans jag pratade med folk på hennes msn ! XD
    och eftersom jag o frida är så jäekla bra, så fick vi tillomed tag i en moppehjälm till henne,
så nu kan hon åka med mig till stallet imorron,
friida !, du är verkligen MEEEGA -snäll ^^,


imorron, dressyrtävling, hoppas att det går bättre än sist iallafall :P


LYCKA TILL PÅ ÖLAND JULIA!, SOPA GOLVET MED 08-ORNA! :)


johanna, saknar dig redan, men ha det finfint i Italien!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är också MEEEGA-SNÄLL :)

2007-05-16 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback