ÄNNU EN SJUK DAG?

idag, ännu en sjuk dag.
sånt verkar jag vara bra på, sjuka dagar :P

gick upp tidigt, hade stalltjänst.
våga vägra säger jag bara.
men det var inte så farligt, hade med frida, så det lättade upp det hela lite grann.

efter lunchen, så var det bara att börja byta om, så där är vi, ser ut som värsta fjollorna i stallet,
men det blev ganska roligt,
så kommer joel där o ba; asåå varför har ni klätt ut er,!? men jo tack för den.-
 vi cyklar iväg till linds, där vi letar fram en liten blomma,
sen så tar vi oss ner till Domkyrkan,
där Johanna ska konfirmera sig.
    först så får vi varsin Psalmbok,.., vad vi nu skulle med den att göra.
men sen så får vi syn på programmet för hela grejjen, typ 4 sidor ( ! )
o precis när de började så skulle de sjunga ngt, o jag o frida började asflabba,
så jag fick bita mig hårt i läppen för att inte skratta riktigt högt!
 sen fick fridas ben damp XD
o när det äntligen var klart, efter typ 1,5 h så cyklar vi hem o ringer sen till johanna o säger att vi ger henne våran vackra blomma imorgon istället :P
men säger bara; johanna är sämst på att bära såna dära flaggor, o julia hc är sämst på att vara ängeln gabriel XD, haha, askomisk dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback