PIZZA

igår., ja det var väl en ganska händelserik dag, men ändån inte :P

först var det skolan.., malde på som vanligt..
gympan så skulle man springa 3km men jag hade glömt shorts,
så jag o Matilde gick hela vägen,. det är så skönt o bara prata av sig :)

sen så körde jag in till stan, o köpte en bikini. det sista jag skulle köpa innan Kroatien! :)

sen så körde jag förbi frida, o hon cyklade hem till mig,
så satt vi på mitt rum o spelade kort,
sen gick vi o handlade till mamma o pappa..
vid 18.00, så cyklade vi till lilla elefanten,
där träffade vi alex och ciffe.
vi går in o sätter oss, men kyparn är sämst :P
så efter en kvart så går alex o hämtar menyer själv ^^,
    Alex o Ciffe är nog de roligaste killarna i världshistorien ;D
även att det var första gången jag träffade dem, men shit vad roligt.
los panchos ? XD HAHAHAHA
   sen efter en liten stund så kommer iaf ngn annan snubbe.,
jäkligt skum. :P

när vi ätit klart så tar det typ 10 min för dem att komma med notan ^^,
men sen så går jag o frida o hämtar våra cyklar så cyklar vi förbi
där alex o ciffe har sina moppar, så hör man alex gapa ; asså CIIFFE du har ¨fortfarande LÅÅSET på ! XD
hahaha.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag tror att den skumma snubben du menar är Markus. Bara om du ville veta :P

2007-05-27 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback