SKRUBBA SKRUBBA SKRUBBA BORT DIN SURA MIN!

japp, idag har det vart en allmänt konstig dag :P

jag o matilde skrubbade min altan, för att tjäna 100:- var till dekki , eller vad hon nu heter..:P
det var jääätte jobbigt, men vi var två, så det var ganska kul iaf :)
jag hade iaf trevligt om man säger så !
när vi skrubbat typ halva, så tar vi paus,
tar ut ett helt glass-paket, och två skedar, o börjar äta XD
sen tar vi åter upp arbetet, men den här gången kommer
supersmarta matilde på att man kan ju t sopborsten o skrubba med,
så matilde står med sopborsten, och jag ligger på marken med en svamp.
hu vilken syn.

när vi ääääntligen är klara så åker vi till ica MAXI o köper nästan ett kilo godis, sen så beger vi oss ut till, yngve, hette det så ?, aja, ngt hette det iaf ! ^^,
hade allmänt trevligt o satt o pratade o lite så, när vi fryser arselet av oss så går vi tillbaka till mopparna o kör hem!
 trevligt trevligt ^^,

men nu är det ju ngt feeeel på moppen oxå .. :/.
ajsing

Kommentarer
Postat av: matilde

haha, inte yngve. tss. jag dör. sofie det hette ygne. smarto :) hoho.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback