VALBORG

jaa, vad gjorde man på valborg ?, jo en heeeeel massa :D

dagen började med att jag åkte in till stan , skulle byta till Comviq.,
men får ju självklart inte det på en gång,
så jag kommer få vänta till den 9 maj, kl 03.00.

sen åkte jag hem igen.
började att packa ihop saker tills jag skulle till charlotte.
vi skulle ju tälta så man fick ha med sig en massa varma kläder att sova i, som inte alls behövde...
vid 5, så kommer hela patrullen!,
Julia och Matilde, kommer med 3 ton packning,
vi förstår inte riktigt hur vi ska få med allt på cyklar,
men jag insisterar på att det kommer att gå på ngt sätt.
   sen kommer Hannicka. och hon har inte med sig ngn packning,
så vi går hem till henne, bara typ 100 meter bort.
vi hittar en massa skojjsiga saker i hennes rum medan hon packar.
sen kommer hennes katt , som egentligen inte är hennes katt, fast, aja. fattade aldrig det där.
men den katten, hette typ snurre., och den är verkligen sitt namn, svansen var värsta knorren på XD
hannicka har ytterst lite packning med sig om man frågar mig..
   vi går tillbaka hem till mig, och kommer på att det inte kommer att gå att cykla..,
så min mamma skjutsar oss, och vi hoppar av vid ett hus som vi hoppas är Charlottes..
som tur var, va det de.
vi bara lämnar av våra grejjer, sen går vi till obs o ska handla mat..,
det blir en stor upplevelse.!.
sen när vi handlat klart., så är dety ingen som orkar bära våran kasse,
så vi tar med oss kundvagnen, och Matilde åker medans Hannicka får dra.
  när vi kommer hem så parkerar vi kundvagnen fint i deras trädgård.
sen delar vi upp oss i två 'lag', ett matlag, och ett tältlag.
Jag, Charlotte o Angelica bestämmer oss för att vara i tältlaget, så vi beger oss ut på Charlottes trädgård och försöker komma på ett ställe där marken är mjuk och jämn, när jag och angelica har hoppat rund på gräset en stund så kommer vi fram till ett perfekt ställe.,
( Julia, Matilde o Hannicka var självklart i matlaget :P )
Jag och Angelica börjar med att ställa upp tältet som går finemang..,
medans Charlotte springer ut o in hela tiden för att hon ska visa vart allt finns i köket.
   när vi byggt klart vårat tält, så beger vi oss in, för att hjälpa de andra med maten.
jag tar på mig att göra beaneisesåsen :D, Hannicka steker kyckling..  och jag säger att hon är sämst på det, men hade vi inte haft Hannicka, så hade vi inte fått ngn kyckling, så man får se det från den posetiva sidan :D
   när jag o Angelica inte känner att vibehövs sådära mkt i köket längre, så kommer vi på ngt flummigt,
men , guu vad jag skrattade :D, haha vi är bäst :)

vi hade tänkt att vi skulle ner till elden vid kruttornet klockan 8, eftersom det var då den började., men när klockan var kvart i åtta så var vi precis klara med maten.
så vi äter i turbo, så kvart över åtta är vi iallafall  påväg ner till elden.
vi ankommer väl dit vid fem i halv eller något, då de inte ens har startat elden ännu..
men det bryr vi oss egentligen inte om, utan vi börjar leta efter vänner.., men hittar typ ingen vi känner.
så där är vi, har allmänt tråkigt, när charlotte får syn på en 'Fiskedamm'. så hon måste självklart fiska :D
senare så hittar vi en massa folk vi känner, då det genast blir myycket roligare :D,
haha, polisen började jaga Erik lite smått :D hahaha.
när klockan närmade sig 11, så var vi tvugna att gå, för att mina päron har damp..,
men vi bestämmer att vi ska gå hem, låssas att vi ska sova, och sedan gå till donken o träffa folk.
så vi gör som vi bestämt, går hem, säger till Charlottes pappa att vi är hemma, och att vi tänkte att vi skulle gå o lägga oss. vi går ut till tältet och sitter där en stund, . innan vi smyyger ut :P.
vi anländer till donken med varsin RedBull, ;D.
men hinner bara vara där en kort stund, innan Charlottes pappa ringer och undrar vart vi är ngn stans..
vi har blivit påkommna, så vi spriinger hem igen, och glömmer typ alla våra RedBull på donken.., sorgligt.
men Matilde kommer på världens sämsta ursäkt varför vi hade dratt.., 
" ivan snodde min mobil, så vi skulle gå o hämta den "
men han verkade iaf gå på den. :P.
men sen var vi tvungna att stanna kvar:P, så vi sätter oss o sjunger SingStar,
mitt absoluta favorit-spel!!
vi spelade väl det fram till 4 kanske.
när vi sen gick ut till tältet.. vi var 6 st i ett fyramannatält., lyckat, vi låg som packade sillar..
men vi ringer ivan o väcker han:D, haha, så pratar vi med han en stund,
när klockan är runt 5 så bestämmer sig Julia o Charlotte att bege sig till rusta XD
så då genast får jag, Hannicka, Matilde o Anglica väärsta platsen :D
när de kommer tillbaka efter ett tag så somnar Julia med ett knä i min mage.
Anglica somnar oxå, och efter en liten stund, så somnar även Matilde.
   men Charlotte bestämmer sig för att 'knäcka dygnet' och jag bestämmer mig för att vara uppe o hålla henne sällskap, även Hannicka stannar upp med oss.
   men när vi efter 10 minuter inte har ngt att göra så ringer vi ivan igen.
sen pratar vi med han medans Jag o Charlotte är sjuukt övertrötta.
min bästa mening :D " vi är så trötta att vi är uppitaket, men det gåååår ju inte, för dääär hänger ju vår FICKLAMPA"
HAHAHAHA; skiit kul :D
när klockan är runt 7 så har Matilde vaknat igen, och jag pratar fortfarande med ivan,
men nu har Hannicka somnat, men jag o Charlotte är fortfarande vakna.
jag var så sjukt trött att jag typ halvsov sammtidigt som jag pratade i tele,
medans jag svamlade ngt i stil med; bra att jag har diiig ivan.., o typ,
jag låg o räknade ner minuter innan vi fick gå o sova, hur trött är man inte då !!?
när klockan väl har blivit halv åtta så har alla andra vaknat och har bestämt sig för att typ gå in i huset o börja med frukost.., jag o Charlotte går upp till hennes rum o ska soova i hennes säng ^^,
men Charlotte, kan inte sova, så hon bestämmer sig för att gå ner till de andra, o inte sova alls.
jag sommnar nästan bums, men efter 25 minuter så vaknar man av att Julia eller Angelica, inte riktigt säker,
men iaf ngn av dem skrek ; VI SPRUTAR SPRUTGRÄDDE PÅ HENNE!!!!
så var det med den sömnen den där natten.

jag hade sjuuukt roligt med er !, bara MÅSTE göras om!!!!

image59

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej då, vi pratade med ivan i typ 3-4 timmar:P

Postat av: ivan

jag tycker också att det är bra att jag har dig sofie

2007-05-03 @ 18:01:00
Postat av: matilde

du borde haft en jädra skrivkramp! ;)

2007-05-03 @ 19:23:33
URL: http://nakenchock.webblogg.se
Postat av: charlotte

ja men när vi pratade med ivan fick han väl iallafall rejält med mycket bonus:)?

2007-05-04 @ 07:57:55
URL: http://charlutte.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback