07-11-07

oj, nu var det riktigt länge sen man skrev här, och jag ska nog göra ett nytt försök att
börja skriva igen, men vi får se hur det går med den saken

gårdagen var verkligen HELT FANTASTISK,
jag ägnade hela dagen med att leka med poliserna och deras hundar,
jag fick ha sån där fettoarm som hundarna bet på,
sen fick jag oxå spåra spår med en hund, jäklar det gick fort det :P
jag fick även leka bortsprungen snäll människa, och bortsprungen elak människa
jag fick oxå vara med när de letade efter knark med vovvarna,
och så fick jag åka polisbil :)
så grymt kul :D, även att det betydde att jag fick vara ute i regnet i 6 ½ timme, men det var det lätt värt.




bara för att ni har börjat, så var jag oxå tvungen, men jag tänker itne säga vilket nr jag är på, eftersom ni är så grymt långt före, kan kanske nämna det ngn dag när jag kommit upp i ett höre antal siffror, som inte är dubbelnolla innan ;)

nu kände jag mig riktigt duktig för att vara första gången jag skriver på MYCKET länge,

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag ska inte heller säga vilket nr jag är på... :P Måste till Furulundsgatan! :P

2007-11-07 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback