07-11-30

nu sitter jag här igen, har faktiskt glömt bort hur kul det är att blogga,
eller kul o kul, men lixom, man blir av med tankarna man har i huvudet,
eller inte ens blir av, de stannar lixom i huvudet ändå, men det känns lättare
när man får skriva ner dom.. :P.
ännu en av mina filosofiska tankar, jag som egentligen itne vet vad filosofiskt betyder,
men jag tycker om det ordet iallafall. så om någon har lust att säga mig vad det betyder,
exakt vad det betyder, för jag har nog koll, eller lite halvt koll.
halvt koll är bra, för då har man koll, men ändå inte överkoll. :D

S: vill ni höra en av mina filosofiska tankar som jag just kom på?
I,A,J: NEEEEEJ!!!
S: synd för er, det får ni göra iaf!
J: ehm, jag går nog här ifrån nu.
S: men....
I,A: prata på du, vi kan hålla för öronen.
S: okej!=D jag har tänkt på att när man är i skolan har man nästan alltid en penna i handen.
I: men oooj vad smart du är!, det har ju verkligen iiiiingeeeen kommit på innan.

HAHAHA


japp, det här blev min underhållning för dagen,
för nu har jag nämligen en hel del plugg att ta tag i.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback