07-11-30

okej, extremt smarta familje-konversationer var det;

M: vilket är USA:s största kattdjur?
T: puman
P: ja det skulle nog jag oxå säga.
S: har ingen aning,
M: men du kan väl iaf GISSA?
S: ööööh, bondkatt kanske? xD
M: men lite allvarlig kan du väl vara?
S: tänk om jag är det då?
M: jaja, rätt svar var iaf jaguaren.
P: jaha, den är större alltså?
S: haha jaa antagligen, det var ju svaret på frågan pappskalle :D
P: pappskalle? min skalle är iallafall gjord utav ben. fast huvudet kan ju vara skört som papper ibland, som när man cyklar utan cykelhjälm, så.. jaja jag får väl vara en pappskalle då.
HAHAHA

S: den här frågan kan faktiskt jag! Hur ofta förnyas hjärncellerna?
M: en gång om dagen kanske?
T: ööööööööh?
P: vet inte?
S: rätt svar är; ALDRIG. och dessutom tappar man en massa varje dag, det är därför du är så osmart pappa:D
P: osmart? jag? aldrig! hur ofta förnyades de sa du?
HAHAHAHHAHAHAHA

image150

hur galna vi än är eller ser ut, hur mycket vi än bråkar, hur olika vi än är, så är du ändå min bror, och det är det som betyder allt. du och jag har kännt varandra i exakt 15 år, 9 månader, 17 dagar, 10 timmar, 40 minuter i skrivande stund. och vi kommer stå varandra nära hela livet, precis så som syskon gör. du betyder allt och lite till bror, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback