08-04-04

idag är en såndär dag man egentligen bara blir glad av, om det inte hade vart pga nationellt prov i engelska,.

alltså, dagen började med att vi alla samlades i M4 klockan åtta, och hade sedan nationellt prov till ungefär elva. slöjden är inställd, så vi går direkt och äter, sen går jag o julia och snackar med åsa, som tar sin lilla tid på sig, men tillslut får vi iallafall veta att vi får skippa språket. YEY!, så vi går ner på nedervåningen igen och upptäcker att Tilde o martin redan hade dratt till glassbaren, så jag o julia hoppar upp på min cykel (efter ett antal obesvarade samtal till både tilde o martin) och cyklar i full fart ner till hamnen, eller iallafall i en sån hög fart som går när det gäller mitt bakdäck som typ inte har ngn luft alls :P, sen när vi precis har parkerat cykeln så ser vi martin och tilde komma gående, så vi går allihopen in på glassmagasinet och skaffar oss varsin glass, (tack martin!) så med ett leende på läpparna och en glass i handen går vi och försöker hitta ngt ställe att sätta oss o spela yatzy på, tillslut efter någon minuts letande, så hittar vi det perfekta stället, vindstilla och asvarmt. så där satt vi; jag, tilde, julia, martin, charlotte o adine, senare kom också Nicole, frida o frida. så där satt vi och hade allmät trevligt, men sen drog typ nästan alla, så var det bara jag nicole o frida kvar en liten stund, sen cyklade även vi hem.
det här är verkligen en dag då man känner att våren verkligen är påväg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback