08-04-06

avundsjuk, avundsjuk, avundsjuk!, jag vill också vara rik...

nu fick jag just reda på att min mammas moster och hennes man håller på o "väljer" ett hus i Kina. de har en katalog, där det finns värsta lyxhusen, (typ liknande med dem i OC, fast lyxigare) bara välja o vraka, behöver inte betala, Håkan som han heter är typ chef för Ericsson, så han ska vara chef åt ericsson i kina, så det minsta huset han kan välja är på ungefär 190kvm.  och i det ingår hembiträde och personlig chaufför, PLUS en fet jäkla lön, i Kina! jag är grymt avundsjuk, verkligen jättejätteavundsjuk! AVUNDSJUK med stoooora bokstäver!

Kommentarer
Postat av: lisa

det är säkert ett aprilskämt!

2008-04-07 @ 16:32:47
Postat av: s

det är så totalsant att det inte kan bli mer sant!

Postat av: Emmelieee

the oc eller one tree hill?!
vad föredrar du.. in på bloggen och tyck till.

2008-04-11 @ 18:47:26
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback