08-04-21

typ tråååk, funderar på att gå ut o gå på en promenad eller ngt, får se hur det blir med det.
men tills jag bestämt mig om jag orkar.., så bjuder jag på den här ;)

vem ringde dig senast? Olivia
krama dig senast? Frida
vad har du för bh på dig just nu? min silvriga ^^, haha
vad har du för trosor på dej just nu? orangea.
vad står det i ditt sjätte sms? "alla slutar tydligen vid tolv imorgon :O"
Vad brukar folk ha för intryck på dig? oj, vet inte.
Har du kallat ngn för slampa? haha har jag säkert.
Har du ngn gång slått riktigt hårt? jag slår alltid hårt ;D
Andvänder du parfym? japp!
Vad kollar du först hos en kille? ögonen
Vill du ut och festa nu? inte precis nu kanske, men :P
Vad är klockan? 19:39
Vad har du för fårg på din mobil? svart och silver
Vad ska du göra nu? ut o gå tror jag :)
 har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? hmm lite kanske, men inte supersvårt iallafall
är du social? jaa ^^, eller jag tror det iallafall?
känner du att du orkar en fråga till? varför inte?
vad tänker du när du vaknar? får jag somna om?
kan du gå utan smink? klart jag kan gå, känner inte att det är ngt sammanhang med bena och sminket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback