08-04-23

Patetiskt! nej, superpatetiskt!

sitter här och har fått ihop nästan ett helt A4 om förintelsen, bara ca 8 kvar alltså. :S, varför ens göra det hära, vi kmr inte direkt minnas det här någe vidare länge, när det är klart och inlämnat, så är det bara att radera ur hjärnkontoret och gå vidare. men visst, det är väl bara att skriva då. då känner man sig iallafall nöjd när man är klar.., ska bli skönt med en paus om typ en halvtimme, då det är streethockey på schemat :D, haha. upd senare om hur det gick ;).

imorrn är det alltså matte nationella. hmm hoppas att det går bra.., hoppas iallafall på det!!, sen kommer ju tilde också hem, får absolut inte glömmas! :), har vart utan min blondinkompis väldigt länge nu..



hur ska jag göra, det typ
snurrar i huvet av alla tankar.
jo jag tycker väl om dig,
men jag har hört en sån jäkla
massa skit. men fan, vad vet dom?,
och.. vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback