08-04-24



upd aldrig igår om streethockeyn, hade ingen ork, men det gick iaf bra, mitt lag vann iaf två gånger, kmr inte riktigt ihåg:P, men nu har jag iaf lite bättre koll på blades'n, även att jag druttade omkull en gång rejält, och sen höll på ett par gånger till, haha hur kändes det att bli grusad, ivan? ;). haha. sen har jag även ett blåmärke på knät efter en kollision med patrick.  haha.

idag har vart en allmänt trevlig dag faktiskt, först skolan med matte nationella, hoppas det går bra, jag tyckte iallafall att det kändes som om det gjorde det, men det märker vi väl sen., efter skolan så blev det almedalen med tilde o frida, men först var det godis, chips och glassköp :), hade trevligt var där i typ 2 timmar och bara pratade :), förresten, välkommen hem tilde!, nu är alla samlade på samma ställe av världen igen :), härligt!

nu är det väl bara att återgå till det satans pluggandet.., Hinduismprov imorrn, kan ingenting, men jaja, orkar egentligen inte, inte ännu iallafall, så vi får se hur det blir med det pluggandet den här kvällen ;).

morgondagen?

jaha och vad gör jag dådå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback