08-12-03

nu har elias precis lämnat allégatan. eller kanske itne precis, men för sisådär två timmar sen. jag kan verkligen inte påstå att vi gjorde mycket, för vi gjorde inte mycket alls. men det gör ingenting, det var supertrevlans ändå :) och på köpet får man en såndär superhärlig känsla i magen som sitter kvar i flera dagar! :) <3<3

imorrn har vi bara en lektion, svenska. som förövrigt börjar 12:50. men det betyder inte att jag får sovmorgon. jag ska vara i skolan 8.00 som vanligt. om inte lite tidigare tillomed. jag o nicollboll ska fixa vårt so-arbete. mycket viktigt faktiskt!! så det är bara att masa sig upp. men jag funderar på o bara ha mjukisbyxor och morgonfrilla. alltså vakna 7.15 för att se julkalendern, och sedan bara gå upp, slänga på sig kläder och gå iväg. låter som världens bästa idé i mina öron :D

nej nu ska jag gå o se greys anatomy, och sen är det dirty sexy money. efter det är det bums i säng för min del.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg elias plöja axel idag, bara så att du vet...

2008-12-03 @ 23:42:56
Postat av: s

haha vaaa?

2008-12-04 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback