08-01-16

idag efter skolan så kmr charlotte o hämtar upp mig så tar vi oss in till stan, där vi går in på Vinäger och tar varsinn varm choklad och börjar prata om det mesta, har nämligen inte träffat henne på typ ett halvår, så det var supersupertrevligt :)  men inte efter så jättelång stund så kommer hannicka o martin inklampade och väldgästar bordet breve oss, så där sitter vi o pratar, charlotte tar martins jacka. sen helt plötsligt så befinner vi oss på obs, där vi nu köper godis., sen så känner jag att min mage börjar kurra, och börjar gå själv hemmåt i mörkret alldeles ensam. och då när jag går där o äter på min mars, så kmr jag på att faan vad onyttig jag är, och att jag borde vara mer nyttig, ( blev lite förskräckt när min mattelärare berättade om hans dotter ), så jag, hör o häpna, kastar iväg den, och det som var ännu mer konstigt än att jag kastar iväg godis är att jag inte ångrade mig ett dugg, inte ens pyttelite, så jag ska nog satsa på mitt nyttiga liv nu :P

image165 
Charlotte Niitsoo, saknat dig jättejättemkt <3

Kommentarer
Postat av: charlotte

saknat dig med väldigt mycket! men nu är vi back:)

2008-01-16 @ 21:28:19
Postat av: lisa

meh! du kunde ju gett marsen till mig istället! (haha)

2008-01-16 @ 21:40:34
Postat av: s

haha visst det kunde jag ha gjort, den ligger bakom ngn mur nästan vid öb ;). men hade jag sparat den hade jag nog ätit upp den iaf , i brist på annat att göra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback