08-01-21

den här helgen har vart grymt kul :)
fredags så går jag o johanna o hyr tre filmer och köper en massa godis, och sen går vi iaf hem till henne och ser fantastic 4, och fantastic 4 the rise of the silver surfer eller ngt sånt :P
sen på morronen dagen efter så ser vi på eragon, och jag håller på att svimma i johannas kök, asläskigt.
sen på lördagskvällen så är jag, nicole, frida o johanna hemma hos lisa och har sådär allmänt trevligt.  medans johanna o lisa lagar mat så spelar jag nicole och frida kort, jag tror inte att jag vann ngn gång. men men . sen så äter vi mat, spelar spel, går ut och går vid havet i stormen, äter efterrätt - asgott! sen runt tolv så ser vi på harry potter. så vi somnar väl inte förräns halv fyra.
söndag morgon så ser vi på ytterligare en harrypotter film.
haft verkligen askul <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha, skit i att skriva med mej då!

2008-01-22 @ 16:56:05
Postat av: s

sorryy. fixat det nu.

2008-01-23 @ 16:01:33
Postat av: Frida

:)

2008-01-23 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback