07-08-23

japp, idag är det faktiskt dags att åka hem, har haft jättetrevligt här, men det ska bli skönt o sova i sin egen säng o så. :)
igår var vi på stan typ hela dagen, på förmiddan gick vi på söder och kollade, jättefint :) så går vi i en liten nedförsbacke och jag bara hör ngt som knakar, då har mina converse fått ett ännu större hål, så då kände jag att nu är det faktiskt dags att köpa ett par nya skor :) så jag köpte ett par converse, ett par lacosteskor, ett par inlines, och ett par byxor. och allt var superfynd. tillexempel byxorna, 100:-. toppen :) haha. sen så var vi o käkade med min moster, hennes man, och min söting kusin. trevligt de :), när vi kom tillbaka till tyresö så hämtade vi bara badkläder, sen åkte vi o badade. välbehövt faktiskt.

tack för supporten julia! haha ;) <3

 det här var iaf dem skorna, resten hittade jag inga bilder på, eller jag engagerade mig kanske inte någe särskilt mkt heller :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback