08-07-01

första juli alltså, och jag sitter vid datorn för typ första gången på en halv månad eller något, lite sjukt. men jag har ingen ork att sitta här längre, har inte något vettigt att skriva om, eller jo det har jag väl iofs, men orkar inte skriva om det jag gör om dagarna.

igår var jag o johanna ute på sommarbetet, trevligt trevligt, jag höll på o dö när johanna gjorde sin fina pirruett ovenför elstängslet ;) men men, frances var rund om magen iaf. efter det så åkte vi hem till johanna , drack saft och kollade på Sex and the city.

idag har jag väl inte hunnit göra så värst mycket,. pappa har iaf bestämt sig för att skaffa ett ica-kort till mig :D hahah. men nu har jag inte tid o sitta här längre, ska laga lite mat innan jag ska iväg och tjäna pengar på att sortera post.. ;P

Kommentarer
Postat av: j

ja men det var ju läskigt jag höll ju på att ramla ;)

2008-07-04 @ 16:47:14
Postat av: s

haha ja jag vet, men det såg väldans kul ut :)

2008-07-06 @ 12:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback