08-07-06

vaknade idag av att mamma klampade in på mitt rum o sa "du ska följa med oss på bio sen, varken du vill eller itne", så jag ska alltså på bio med min familj sen,. JIPPI -.-, men det kanske blir trevligt vem vet?

igår var jag julia o julle på tofta, väldigt trevligt faktiskt :), sen på vägen hem så racade vi med mopparna, fett kul ;), eftersom min moppe går fortare än julias nu för tiden :D haha. när vi kom hem till julia så gjorde vi iordning alla tre pollarna och red, inte julle iofs. men det var iaf kul:), sen fick vi mat där, asgott ^^,
    sen var det bara att ta sig in till stan igen, eftersom jag skulle träffa frida, så åkte hem till henne där vi såg på dum&dummare, och 40 year old virgin. och åt godis :), trevlans! sen skulle vi gå över till julia för att typ släppa in hennes katter, fett läskigt ;), haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback