08-07-10

jättejättetrevlig kväll på hamnen med frida :), vi cyklade ner och köpte varsinn glass, och töntiga som vi är köper vi lika dana. bägare med bananchoklas-chokladboll-blåbär cheececake. sen går vi bortåt, nästan hela vägen till gustavsvik, sen kommer vi på att det börjar bli helt dött åt det hållet, så vi vänder tillbaka och går ut på norderstrands brygga, och konstaterar att det ser ut som ngt ställe vid medelhavet om man står bakom den nya resturangen och kollar ut mot havet. mys! aja vi går iaf ut på bryggan där det är smått kallt och när vi ser att båten går föri så går vi innåt för att vi inte ska sitta där ute när svallvågorna kommer ;), så vi sätter oss i en hammock ist. asfint :) vi sitter där, och jag försöker förklara tsunamivågor när svallvågorna börjar komma in. haha. sen iaf så fortsätter vi att gå innåt mot hamnen igen, hittar en hängmatta som vi lägger oss i, med vissa svårigheter dock ;). när vi ligger där så inser jag att det börjar bli kallt, och jag hade nte ens med mig en tjocktröjja, grattis.  så jag kollar in allas tjocktröjor som går förbi, så ligger vi där o skojjar om att " ah kan jag låna din tjocktröja, du får tillbaka den imorrn, mohaha" sen så cyklar det förbi ngn i skjorta, då ba; haha kan jag få låna din skjorta då?, haha, sen kommer dom på cyklarna o typ halvt stannar vid oss o snackar tyska, jag o frida ligger där som två frågetecken . DÅ kommer det roliga med det hela, "käään aaj borroow jår fäät sköört?" haha, det låter ju bara helt patetiskt, men jag höl på o dö av skratt :), jaja hade iaf jättetrevligt :)


haha :)

Kommentarer
Postat av: f

Haha, hade verkligen asroligt! Måste göras om! Men ta med dej en fatshirt nästa gång ;)

2008-07-11 @ 17:44:38
Postat av: s

hahahha! ska bli ;)

2008-07-13 @ 13:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback