08-07-13

happ, trevligt trevligt, nu har man alltså lämnat in mobilen på lagning igen, great. så nu har jag ngn mongomobil igen. det jag alltid önskat mig... -.-

men iaf, i förrigår så var vi ute vid nicole, och med vi så menar jag såklart mig själv, johanna, frida, lisa o nicole, såklart. vi hade sådär allmänt trevligt som bara vi kan ha. och vår kväll inehöll det mesta tror jag,.
vi såg på american pie, the wedding, så kollade vi nicoles nya stall, vi spelade kubb i mörkret, jag låg på marken ett antal gånger o asgarvade, asgarvade åt bara tanken av filmen madagascar, sprang som galningar ute eftersom det var en fladdermus och johanna påstog att dom attackerade ljusa saker, så jag slängde på mig luvan så den inte skulle få syn på mitt hår.. ;) (men såhär efterråt har gustav informerat mig om att dom inte ser ngt, utan använder typ radar, sådetså johanna:D) jag o johanna kröp i gräset o gömde oss för dom andra, och hon såg precis ut som ett såntdära timon-djur.. :) sen så satt vi i nicoles kök och drack iste och spelade finns i sjön, och vem vann om inte jag? ^^, och johanna är iaf bäst på att ta is ur ismaskinen :D , sen gick vi och satte oss i soffan där jag o nicole hade krig med en flugsmälla, arga leken, ja you name it ;), och det är nicole jag antagligen ska gå i samma klass som i tre år nu, vilket kommer bli fett skojj! :D
och bara för att vi nu snackar om det, så måste jag skriva de överroliga historierna :D

- det var en gång två blåbär som satt på en brygga.
plötsligt började det blåsa,
plopp plopp.

-det var två muffins i en ugn, den ena sa "shit vad varmt det är!"
då utbrister den andra
"WHOOA! EN TALANDE MUFFINS!"

-det var en gång en åsna som stog ute på ett majsfält,
hält plötsligt blev det 150 grader varmt, så allt majs blev till popcorn.
men åsnan trodde att det var snö, så han frös ihjäl.


HAHAHAHA, så jäkla klockrena :D


Nicole Johanna Lisa Frida Sofie

Kommentarer
Postat av: n

underbara vi!

Postat av: j

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

2008-07-13 @ 19:42:11
Postat av: lisa

jag gillar oss! (ps, jag har din reflexväst)

2008-07-15 @ 19:17:19
Postat av: s

:O nähä har du?! :O det visste inte jag ;)

JAG ÄLSKAR OSS! ;)

2008-07-16 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback