08-07-17

tisdag kväll och onsdag morgon spenderades ute i träkumla hos nicole,  det var superskojsigt, som alltid. :) "mamma! varför har månen röda sträck?" HAHA :D,  aja kul hade vi iaf :) och även en harrypotterfilm hann vi med, även att nicole somnade efter halva ;) "asså jag lovar! ögonen snurrar verkligen när man sover."  säkert.

sen var det hem, och vidare till jobbet, som visade sig att vara en seg dag, men jag o rebecca hittade ändå de dära ögonblicken som är värda att skratta åt. -CITYMAIL-GUBBEN!

sen var det hem o fixa iordning sig för att sen välkomna julia till allégatan. fast typ på en gång så tog vi cykeln och tog oss ner till hamnen, där jag käkade en glass, och julia en rem ;D träffade en massa trevligt folk,. och halväckligt folk. julia, lowisa o emma vet iaf vad jag snackar om ;), och sen, julia o sofie, visbys största party-pinglor drog hem runt halv ett ;) XD .

idag har dagen gått åt till att schteeka på visby beach club, och allégatan beach club ;), och även en liten tripp på stan. trevligt trevligt :) !

men nu ser jag att tiden börjar springa iväg, så nu är det dags att byta om o käka ngt, sen till posten. förövrigt sista dagen jag jobbar nu innan en veckas semester :) :D

ngn som åker gotlandsbåten den här kommande veckan?
isf, HÖR AV ER! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback