08-07-21

igår var det en heldag på grönan, jag, min kusin o min morbror åkte allt och lite till :D aaskul. vi var där från typ ett på dagen till tio på kvällen :D haha. köpte sen en megastor slush innan vi åkte hem,. asgott ^^,

idag har vi vart på naturhistoriska riksmuseet, sett på cosmonova. och när vi kommer tillbaka till bilen så upptäcker vi att det vart inbrott i bilen, men det var nästan lite skrattretande, iofs inte för mamma o pappa o så, men grejen var den att de enda de fick tag i var två filmer, ett kreditkort och 15 kr. så man kan ju säga att det inte var värt att bryta upp låset för det. men men . surt iaf. nu är jag rädd för att det bor ngn i bakluckan i bilen XD haha :D

imorrn blir det stan, och sen träffa min moster o käka grekiskt på söder :), mys


Kommentarer
Postat av: Morbror Micke

Kan bara intyga att det var aaaskul...=))

Tackar för en massa härliga åkturer...nästa gång ska jag åka allt...hehe...tror jag... =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback