08-07-27

imorse vaknade jag runt 12 gick ner och det första är att jag får en kram av pappsen, han hade tydligen saknat mig :), (jag har vart ifrån han i 3 ½ dag xD) sen iaf så upptäcker jag att det är söndagsöppet på stan, så jag slänger på mig kläder och tar moppen in till stan, skulle egentligen försöka hitta en ny bikini, men så gick det med den saken. ist kommer jag hem med ett par nya byxor, ett par svarta ginos (tror jag att det stavas ;D), som var nersatta 700 pix :D, som hittat. sen tog jag moppen ner till biblioteket och lånade 4 (!) böcker. så när jag kom hem tog jag en av böckerna o la mig på gräsmattan o solade lite innan jag skulle äta :)

och nu såg jag att det har blivit en ny dag. ;)
idag ska jag  iaf in till banken med papput och föra över alla mina pengar från nordea till mitt nya konto på ica, och sen fixa att min lön kommer in på mitt ica-kort ist :) sen på kvällen ska jag jobba, som vanligt, fast det är typ fett kul nu för tiden, jag o rebecca roar oss på bästa sätt, som i fredags, jag, rebecca o elinore stog typ o asgarvade hela kvällen, feting kul dedära :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback