08-07-31

sista juli,.. en dag närmare skolan börjar, JAG VILL INTE!!

men iaf i tisdags så bestämde jag mig för att inte orka åka hemmifrån, men sen ringer mamma från tofta o säger att de har rea i den dära typ surfaffären, så jag bara måååste dit, så jag åker dit , och jag hittar en ny hummeltröja i svart och vitt, och även en ny bikini, även den svart o vit- hummel :D, sen så stannade jag kvar på stranden en stund med ma o pa, innan jag var tvungen att åka tillbaka till stan för att jobba. efter jag hade jobbat så skulle jag träffa karro, jag undrade när vi skulle träffas, och till svar får jag " det blir en överraskning", öhm okej?, men iaf typ en minut senare ringer det på dörren, och där står hon i egen hög person :D haha. vi cyklar ner till hamnen, äter varsinn glass och sätter oss på strandpromenaden och pratar om allt, :) det var faktiskt ett tag sen nu :) "grejen är..." (internt). vi sitter där ett tag tills det blir ganska så kallt, så vi bestämmer oss för att gå tillbaka mot cyklarna, men innan vi kmr fram till dom bestämmer vi oss för att vi måste gå på toa, och det var en upplevelse jag sent kmr att glömma,. jag lovar, det spökade inne på den dära toaletten, och jag höll på o döö av garv XD men iaf, vi överlvde, så vi cyklar hemmåt, och jag följde med henne en bit på vägen, och precis som vi hade förutspått så stannade vi o pratade typ en timme till. hade verkligen jättetrevligt :)

i onsdags så mötte jag frida o olivia inne på HM innan jag o olivia tog oss hem till henne där hon tog eeeevigheeeter på sig att få ihop alla hennes saker innan vi kunde ta oss ner till snäck, hade skittrevligt. har saknat dig oliven <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback